måndag 9 februari 2009

Solen skiner!

Vad härligt väder det är ute. Jag var alldeles lycklig i morse när jag vaknade. Har haft en jättebra helg och försökt att vara ledig från skola och webshop. Det är svårt att stänga av när man jobbar hemifrån, så lätt att falla ner på stolen framför datorn.

Jag ramlade i trappen i fredags och tog emot mig med ena handen. Det var fruktansvärt men som tur var så gick det ändå bra. Jag hade hunden i famn och tappade honom, usch! det har alltså inte blivit så mycket stickning i helgen tyvärr.

Jag har fått två fina bilder från Martina och Pernilla som jag lagt in på webshopen. Du hittar dem under faktasidan om Manos Del Uruguay. Jätteroligt! Skicka gärna in fler bilder ni som stickat något i detta underbara garn.

Till vänster ser ni Pernillas vantar och till höger Martinas Kofta/väst. klicka på bilderna så kommer ni till deras bloggar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att det gick bra när du ramlade, sånt kan gå riktigt illa .
Kul att du gillade bilden på Shalom. Tyvärr, blev det inga bilder i helgen. Jag trivs bra i min Shalom, så varm och go.

Veronica Tingvall sa...

den lila färgen ser fantastisk ut.
Jag undrar över hur många maskor ungefär som brukar gå åt till en mössa i baby-eco-ullen. Vet du?
Kram/Veronica