söndag 28 december 2008

Annonsering


Jag har suttit och knåpat på en annons till stickamera.se

jag kommer att annonsera där under hela januari. Otroligt spännande. Den sidan generar redan mycket trafik till webshopen utan annons så detta ska bli väldigt kul! Jag ångrar inte en sekund att jag startade mitt företag. Jag älskar det! Vad tycker ni om annonsen? Jag är alldeles för självkritisk för att uttala mig. haha.


Har även skickat i väg en order till Knitpro. Måste fylla på lagret redan, Yes! Denna gång tar jag även in ett paket med strumpstickor och virknålar. Spännande!


Nu ska jag sätta mig i soffan och sticka på några beställningar.

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Annonsen ser jättefin ut tycker jag. Vad kul att du tar in strumpstickor och virknålar också det måste jag köpa:-) Hoppas du tar in tillräcligt så att det räcker till mig med:-) Jag längtar redan.

Hoppas du har det bra
Kram/Veronica