måndag 29 december 2008

Sjuk

Åh, så typiskt. 2 dagar innan nyårsafton så får jag ont i halsen och är allmänt sjuk. Ni vet, huvudet hänger inte riktigt med i svängarna. Och då menar jag bokstavligt.

Trots detta lilla missöde så har jag fått mycket gjort idag. Skickat några ordrar och faktiskt gått igenom varenda liten produkt i webshopen och uppdaterat med lagersaldo. Så nu kan man se exakt vad som finns i lager när man handlar av mig. Kanonbra!

Tobbe skulle åka förbi Ikea idag på vägen hem och köpa 2 hyllor till mig. Jag hoppas att vi orkar skruva upp dem ikväll. Då får jag min lilla butikshörna på typ 2 kvadratmeter. Lyxigt! haha.

Har börjat sticka på en sjal i manos silk blend, den gröna. Det blir så bra att det pirrar i magen när jag stickar.

Nej, nu ska jag värma på lite mat. Trevlig kväll!

Inga kommentarer: