måndag 29 december 2008

Min butik

Min fantastiska Bobo byggde upp mina hyllor idag. Titta vilken fin liten butikshörna jag fick i mitt kontor. Helt underbart.




Hörnan..




Vi bor i ett hus från sekelskiftet vilket är något frustrerande när man sätter upp nya möbler. Alla väggar och golv är snea. Var tvungen att bygga på lite under ett ben. Observera! endast under ett ben!

Vi skruvar alltid fast alla möbler i väggarna eftersom det är så snett. Tobbe grymtade något om snea väggar och lustiga huset. Haha. Rakare kan det inte bli. Men det är lite charmen med gamla hus tycker jag.

Har ni vägarna förbi Trosa så ring mig så klappar vi lite garn tillsammans.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Vad fint det blev. Härligt med lite organisation. Jag måste verkligen sortara alla mina pysselgrejer. Jag gjorde det för inte alls länge sedan men jag är så slarvig när jag skapar...

Hoppas du bli frisk snart, jag känner mig äntligen bättre från hostan.

Kram/Veronica

Veronica Tingvall sa...

Oj! Jag kollade just på den översta bilden fast förstorad... Jag vill ha alla de där påsarna med eco-ullen :-)Gu vad härligt det såg ut. Har du förresten något mönsterhäfte till det garnet?