tisdag 6 januari 2009

Att ha saker i huvudet hela tiden..

Det är livsfarligt att samla på sig för mycket saker i huvudet. Det fick jag inte verkligen lära mig på mitt förra jobb. Men det är en annan historia som slutade bra. Men jag märker att jag faller i samma fälla igen. Jag tror att jag kan komma i håg hur mycket som helst. Vem som skulle ha en vajer i 40 cm och restorder på någon sticka, vilka leverantörer jag måste kontakta osv osv. Just nu går det åt mer energi på att påminna mig själv om att jag inte får glömma bort såna saker. Jag hatar att glömma bort saker. Därför tänker jag från och med nu sluta med detta och skriva listor istället. Det blir morgondagens arbete..

Vi har haft en bra dag idag. Knut har varit duktig och har snappat upp det här med sitt och stanna jättebra. Nu under kvällen så har Tobbe lagat en riktigt brakmiddag och jag är verkligen proppmätt. Vi hade min storebrors familj och några kompisar här som jag hoppas uppskattade maten lika mycket som jag. Det är sjukt trevligt att ha helt okomplicerade middagar och jag ser fram emot fler..

Trevlig kväll på Er..

Inga kommentarer: