måndag 19 januari 2009

Steget till en riktig butik..


Åh, jag trivs så otroligt bra med att vara företagare. Den enda nackdelen är att det är otroligt ensamt här hemma. Nu har jag ju hunden, men ändå. Drömmen är och har alltid varit att kunna ha en riktig butik. Att kunna träffa folk och hjälpa till med garnvalen. Här i lilla Trosa finns det ingen garnbutik, det finns inte ens någonstans där man kan handla sytråd förutom ICA då. Men det behövs verkligen.

Jag undrar hur många gånger jag har googlat "ledig lokal Trosa" idag. Jag kanske ska gå en liten runda på torget ikväll, kanske sätta upp en lapp på konsum?

Jaja, vi får se var vägarna bär mig.. Mina fina lagerhyllor här hemma är helt översvämmade redan, till skillnad från denna fina ordning jag hade första dagen.

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Oh, du skulle säkert lyckas:-) låter som en stålande idé man måste ju ha en garnaffär där man bor...
Kram/veronica