lördag 3 januari 2009

Galen på google

Jag har problem med Analytics som jag använder för att se vilka som länkar till webshopen i tävlingen jag utlyst tidigare. Jag kan alltså inte alls se vilka som är med. Otroligt frustrerande. Jag ska försöka att fundera ut någon lösning på detta. Ni som vill delta får gärna maila mig info@handlashantverk.se så att jag kan återkomma till Er. Jag får eventuellt göra om tävlingen till en klassisk frågesport istället.

Igår fick vi hem vår nyårspresent. Han heter Knut och är helt underbar! Han är lite intresserad av tangentbordet men ligger mest och sover.

Jag måste säga att jag trivs otroligt bra som hundmänniska..

3 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Det var dock det gulligaste, som jag har sett på länge, lilla Knut.

Anonym sa...

Vilken sööööt liten en. :-)

med nål och tråd sa...

Jag förstår att du trivs med att vara hundmänniska.Det är härligt att ha hund. jag önskar att jag också hade en. Lycka till med knuten.