torsdag 15 januari 2009

Vintererbjudande!


Hej!


Jag är inte försvunnen, har bara mycket att göra. Jag fortsätter mina högskolestudier i nästa vecka så det är lite jag vill ha fixat innan dess. Men jag tänkte i alla fall bjuda på ett litet vintererbjudande nu när kylan är tillbaka. Vad sägs om 100 gram enfärgad Manos Wool clasica för endast 85 kr. Lägre pris får man nog leta efter.




Så sätt igång och handla nu för erbjudandet gäller bara så länge lagret räcker eller till och med 31 januari. Garnet är ganska tjockt och passar utmärkt till varma mössor och vantar.

Använd gärna annonsbilden till era bloggar. Det är några dagar kvar på tävlingen ;)



1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Det verkar som att mitt paket har kommit bort på posten.-(
Jag fick det inte idag heller, är inte det konstigt?

Man blir ju galet sugen på det där garnet men nu får det vara nog på ett tag. jag undrar också om du kanske kan ta in lite mer enfärgade gröna garner (om det finns), det gillar jag i alla fall:-)

Kram/V