söndag 4 januari 2009

Knitpro leverans


Jag får många mail och frågor om det finns en 40 cm lång kabel till symfonie wood. Och visst finns det. Jag har beställt hem det från tillverkaren och jag hoppas att de kommer i nästa vecka. De brukar vara snabba med leveranserna. Helt otroligt att ett paket från Indien kan komma bara på några dagar.


Vill du ha ett mail när produkterna är i webshopen? Skriv din adress i kommentarsfältet..


En till nyhet med leveransen blir strumpstickpaket, virknålar samt speciella stickor till 40 cm kabeln. De stickorna är något kortare och jag tror att det är bra om man stickar runt på den kabeln. Titta in på Knitpros hemsida. Den är jättebra och alla produkter finns med.


Saknar du något i mitt sortiment så hör gärna av dig så tar jag hem det vid nästa leverans.
info@handlashantverk.se

2 kommentarer:

Smycka sa...

Låter intressant med virknålar i samma stuk som stickorna.

Ulrica =o)

Sunna sa...

Jag började genast drömma om strumpstickorna