fredag 9 januari 2009

Nyheter!

Nu har jag badat i stickor i några timmar. Det är alltid lika trevligt. Jag får värsta pirret i magen av alla dessa symfonie wood.


Nyheter i webshopen är bland annat:

- Virknålar

- Korta utbytbara stickor

- Vajer i 40 cm, 100 cm, 120 cm, 150 cm.

- chunky set (som startpaketet fast med större stickor)

- Virknålspaket

- Sock Set (ett paket med massor av strumpstickor).


Sen finns det utbytbara stickor i 4,5 mm och 5,5 mm. Tyvärr så sålde 3 mm slut redan innan leveransen kommit. Typiskt, inte trodde jag nånsin att det skulle gå så här bra. Men om det fortsätter så här så kör jag i väg en order till så fort som möjligt.


Mitt mål med mitt företag är att innan detta år är slut ha alla Knitpros produkter i mitt sortiment. Härligt!


Virkpaketet är skitsnyggt för övrigt! Kolla!
Nu blir det en liten runda på innergården med lilla Knut. Jag ser fram emot en helg med mycket orderpackande :)

4 kommentarer:

Sunna sa...

De är ju bara så underbara, undrar hur länge man kan säga att det är för julklappspengarna man handlar??

Veronica Tingvall sa...

Nu har jag ruinerat mig i din shop:-) Det känns härligt! Men jag förstod inte vilka som var de korta stickorna, sådana behöver jag ju också... kan jag beställa det i efterhand och vilka är det?
Kram, kram/V

Hanna sa...

Till tjugondagknut räcker julklappspengarna utan problem :)

Veronica Tingvall sa...

Jag hittade de korta stickorna nu. Jag gjorde en beställning på några sådana också men det kanske kan läggas ihop till en enda beställning!
Hoppas du har en mysig kväll med lilla knut!