tisdag 20 januari 2009

Har du stickat något i Manos Del Uruguay?


Hej!!

Jag behöver Er hjälp. Jag behöver projekt som är gjorda i något av garnerna från Manos del uruguay till min webshop. Bilderna kommer att vara med på en inspirationssida där man kan gå in och titta vad folk har gjort av garnerna. Bilderna publiceras med namn (om man vill) och hemsida/blogg eller vad man vill ha för information med.

Ta chansen att få visa upp dina alster! Maila mig på info@handlashantverk.se med bilder och text. Skriv gärna vad ni använt för mönster också. Har ni bloggat om projektet så går det bra att bara skicka länken till bloggen så hämtar jag bilder och information därifrån.

Stora och små projekt, alla är välkomna!

Tack så jättemycket för Er hjälp!

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Tyvärr har jag inte gjort det men garnproverna var fantastiska.

Virknålarna var tyvärr inte så bra:-( Jag gillar fortfarande Clovers ergonomiska bäst. De här var lite tröga att virka med tycker jag, man kanske nåste vänja sig.

Jag kan verkligen tipsa om Clovers det kanske vore något för din webbshop. De är ju hemskt fula men fantastiskt sköna att virka med.
Kram/ Veronica