torsdag 1 januari 2009

Nytt år!

Gott nytt år!

Gårdagskvällen var helt fantastisk. Jag ska lägga upp bilder så fort jag är lite bättre. Sitter med fruktansvärt halsont och kan knappt prata. Dagen har jag spenderat sovandes i soffan. Men men, det är sånt som händer.

Några nyårslöften blir det nog inte, men däremot en nyårspresent värd namnet. Ska förhoppningsvis berätta mer om den i morgon.

Nu är annonsen uppe på stickamera.se. Jag måste erkänna att jag blev sjukt stolt när jag såg den. haha.

Dags för soffan igen!

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Vad härligt att du hade en fantastisk nyårskväll men synd att du har blivit sjuk:-(
Hoppas du kryar på dig snart.

Jag längtar efter leveransen från knit pro... hoppas den kommer snart:-) Ska passa på att köpa ett sånt där vant-kompendium då också. Det kan jag verkligen behöva.
Kram/Veronica