onsdag 7 januari 2009

Fashiondog

Fashion bor i denna lilla varelse. Det är nästintill omöjligt att fota honom dock, antingen så springer han runt eller så fastnar han inte. Det blir mest bara svart, svart, svart. Ja, man kan nästan kalla honom för Den lilla Svarta. Haha.

Men ser ni vilken underbar tröja han har? Den är grå och pryds av något slags flätmönster. Jag vet inte hur många gamla tanter som jag har pratat med idag. De älskar honom..

Jag har för övrigt fått datum för leveransen från Knitpro. Den 12 januari ska stickorna vara här hos mig. Håll ut!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Vilken sötnos!
Jag längtar till den tolfte:-) Men det kanske bara är lika bra att de inte kommer innan. Jag har så många andra projekt igång...
Hoppas du har en härlig dag
Kram/Veronica