måndag 5 januari 2009

Sista dagen för mellandagsrean


Eller mellandagsrea och mellandagsrea, jag vet inte riktigt. Det kändes som om det var så få dagar så jag ville ge Er en chans att hitta till webshopen också. I mellandagarna kanske man inte direkt sitter vid internet och alla dessa klämdagar. Men nu är det sista dagen, så skynda på att fynda Johanna Wallins kompendium om hur man bygger ett par vantar för bara 35 kr. Jag kommer att ändra tillbaka till ursprungspriset i morgon förmiddag. Så ni har en chans i morgon bittit också :)



Lilla Knuten är en slagen hjälte just nu. Han har lekt med min kompis Saras hund Frasse hela dagen. Det har varit ett högt tempo hela dagen. Han har fått låna en liten stickad tröja av Sara som passade perfekt! Jätteskönt med något som värmer den lilla kroppen i den här kylan. Jag måste sticka en till honom jag också. Även fast min käre sambo tycker att tröjor är skitfjantiga. Haha!

1 kommentar:

Veronica Tingvall sa...

Jag skulle vilja köpa men det känns lite onödigt att beställa när jag snart ska beställa en massa garn och stickor... väntar bara på leveransen. Kan jag köpa men vänta på det andra innan det skickas?

Kramar/V